бутони за социални мрежи ипотпал сео състезание: Happy Birthday to .......... me

visit counter

четвъртък, 15 октомври 2009 г.

Happy Birthday to .......... me


Честит Рожден ден на теб,
Честит Рожден ден на теб,
Честит Рожден ден на .... мен.
Да, that`s it! Днес имам рожден ден и тъй като в момента съм будна само аз, се самопоздравявам. Всъщност не съм първа, един приятел вече ме поздрави. Хубаво е да си легна по-навреме, че да съм свежа за рождения си ден. Леле, как минаха годините. Първо съм се родила, после съм била бебе, след това момиче, тинейджър (пубертетът ми позакъсня и продължи повече от нормалното), впоследствие - студентка и ето ме сега пълноценна жена в играта на Ипотпал - идеалната Ипотпал жена. Следват малко поздравителни картички.


Няма коментари:

Публикуване на коментар