бутони за социални мрежи ипотпал сео състезание: Историята на един купон

visit counter

събота, 17 октомври 2009 г.

Историята на един купон

И понеже рождненият ми ден мина, реших да ви споделя за своите преживявания. Е, не беше купонът, точно за който писах, но прекарах много приятно в компанията на приятели. Говорихме за увлекателни теми, в това число ипотпал, смяхме се, почерпихме се и изкарахме една добра вечер. През деня ми се обаждаха множество хора, които да ме поздравят. Чух се с много познати и приятели, с които не бях се чувала отдавна. Изумих се колко много хора са се сетили за тази дата.
Имайки предвид, че написах статия за рождения си ден в сайта за ипотпал, в която да се самопоздравя, никой не ми писа да ме поздрави тук, което ме озадачи, ама такива са хората в България - студени и се интересуват предимно от себе си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар