бутони за социални мрежи ипотпал сео състезание: Днес

visit counter

вторник, 20 октомври 2009 г.

Днес

Както обикновено отново ще напиша нещичко тук за ипотпал. Обаче имам един малък проблем. Не знам какво да пиша. Нещо не ми идва музата. Затова ще ви разкажа какво правих днес. Другите дни не са толкова важни. Важно е какво правим тук и сега, важен е "днес", защото единствено може да се каже, че имаме контрол върху днешния ден.
Така де, да ви разкажа тогава.
Тази сутрин сестра ми събуди с чаша кафе. Ех, колко е хубаво, когато има кой да се грижи за теб. Разменихме си две-три приказки. Минах през банята, изпратих я за училище. След това направих нещо, което искам да ми стане навик, но го правя сравнително рядко - помолих се. Молих за сестра ми, родителите, баби, дядо, лели, съседи и приятели, дори за роднини на приятели. В това отношение съм много нетърпелива, гледам да претупам молитвата, а Бог трябва да е най-важното нещо в живота ми.
След това си копирах от интернет една книга за паметта, която невероятно много ми харесва (поздравявам авторите за което) и възнамерявам да използвам. Форматирах съдържанието и добавих картинките, защото не се копират заедно с текста.
Изпратих приятеля на сестра ми за училище. Погледнах си фермата във facebook, това е голяма простотия, обаче е зарибяващо да си следиш посевите дали са пораснали, да ги събереш и да посееш отново. Звучи глупаво, обаче е интересно като цяло.
Погледнах дали съм напреднала в класацията на ипотпал и отново се разочаровах, че съм в девета глуха, независимо от всичките усилия, които полагам. Изкарах няколко картинки от интернет, които могат да ми свършат работа занапред.
Какво ми остава. - Сега ще напиша още една статия на тема ипотпал за другия ми ипотпал 100 блог, ще добавя линкове на няколко места към статиите. Ще съм ви благодарна, ако ми дадете някакви съвети как да се изкача на по-предни ипотпал позиции.
След тези манипулации, ще вляза да се изкъпя. Ще отида после до ХЕИ да си занеса материал за изследвания, които си правя за постъпване на работа. Ще се прибера в къщи да си приготвя униформата и сандвич за работа и ще работя от 15.30 до 00, дори 20-30 минути след това. Ако имам време, ще простра прането, ще хапна преди това. Важното е, че работата ми е наблизо и не губя време в път. Затова пък ми остава повече време за занимаване с ипотпал. Е, до скоро писане.

Няма коментари:

Публикуване на коментар