бутони за социални мрежи ипотпал сео състезание: Всички за ипотпал пишат

visit counter

четвъртък, 25 февруари 2010 г.

Всички за ипотпал пишат

Няма ли някоя по-различна тема. Всички пишат за ипотпал. Та и аз с тях. Е, говорят малко за SEO, за компютри, как Ипотпал е прекарал деня си и други. Но всичко се върти около ипотпал. Разглеждайки блога си един от предните дни, видях, че твърде много етикети съм вмъкнала в статиите си. Имах всякакви, понеже аз поне пиша на разнородни теми. Обаче все пак състезанието е за ипотпал. И така запретнах ръкави и изтрих почти всички етикети, несвързани с главната тема. Понеже искам сайтът ми да се индексира с ключовата дума ипотпал, но как Гугъл да го разпознае сред множеството други думи. Мисля, че направих добре, защото напоследък забелязвам, че намират сайта ми с търсене на "розови обувки", а не на ипотпал. Много ми беше смешно в началото. Обаче накрая усмивката ми взе да изстива, тъй като това търсене се случи няколко дена подред, а мен не ми помага за класирането. Изглежда бъдещите абитуриенти активно са се запътили към магазините и си търсят модели на дрехи, обувки, чанти и аксесоари. Ще оставя писаниците ми без заключителни реплики. Краят го оставям на вас.

Няма коментари:

Публикуване на коментар