бутони за социални мрежи ипотпал сео състезание: Писар номер едно за ипотпал

visit counter

сряда, 3 февруари 2010 г.

Писар номер едно за ипотпал

Имайки предвид, че от време на време влизам в сайтовете на моята конкуренция, доколкото мога аз да й се пиша за такава, смятам, че аз пиша повече от голяма част от тях. Но нещо не се получава очевидно, понеже все си стоя на опашката, чакайки, надявайки се да вляза на поне някое от челните места. Не е като да не правя нищо за ипотпал. Защо обаче така се получава? Какво не е наред? Естествено човек се учи, докато е жив, и сигурно имам доста да уча за оптимизирането. Но правя голяма част от нещата. Не съм толкова сериозна в линкването и регистрирането на сайта в разни директории, но го правя от време на време и ме има тук-таме. Защо, защо тогава съм накрая на ипотпал класацията? Единствено съм на второ място по ключов израз розов ипотпал. А само за ипотпал се появявам на четвъртата страница по разширено търсене в 100 резултата и много рядко на втора. Следователно най-предната ми позиция досега е на 100 и някоя. Как да напредна в ипотпал класацията? Направо умът ми не го побира.

Няма коментари:

Публикуване на коментар