бутони за социални мрежи ипотпал сео състезание: Ипотпал на 100%

visit counter

четвъртък, 18 февруари 2010 г.

Ипотпал на 100%

Преди около час се прибрах от работа и както обикновено влязох във Facebook. Стана ми навик да следя там кой какво пише. След това си викам дай да видя какво става с ипотпал и какво да видя - за първи път толкова голям напредък. За моите ограничени възможности това си е истински напредък. За първи път от толкова месеци съм на позиция 100. Какво да ви кажа - ипотпал на 100%. Искам да благодаря на всички, които ме избутаха напред, на всички, които през днешния ден влязоха в моя блог, също така на тези, които са се абонирали за моите статии, както и на моите почитатели - 3 на брой. Това е страхотен жест за мен и съм трогната. Остават ми да избутам поне още 50 позиции нагоре, което също не е лесно, но вече вярвам, че е постижимо. Сърдечно благодаря отново.

1 коментар: