бутони за социални мрежи ипотпал сео състезание: Обичам да се състезавам

visit counter

сряда, 17 февруари 2010 г.

Обичам да се състезавам

Напоследък съм се зарибила по няколко игри и се опитвам да настигна опонентите си, всеки ден се опитвам по малко да напредвам и да ги догоня. Та и в ипотпал състезанието е по същия начин. Всеки ден научавам по нещо и го прилагам, но тук конкурентите ми са светлинни години напред и колкото и да се опитвам, не успявам да направя почти нищо. Какво да направя за бърз напредък, че време не остана. Линковете ми са слабата част. Поне стигнах до този извод, понеже статии и материал за ипотпал имам достатъчно. Едва ли пиша особено интересни неща, но ипотпал е доста специфична тема, та не всеки може да я преглътне. На мен ми е интересно. Доста състезатели пишат на тема лаптопи, но аз не свързвам ипотпал с техниката толкова, колкото със самото състезание и крайния срок, който имаме - 31 март. Леле, то не останало време. Цел - ипотпал топ 50.

Няма коментари:

Публикуване на коментар