бутони за социални мрежи ипотпал сео състезание: Кой е вашият ипотпал фаворит?

visit counter

събота, 23 януари 2010 г.

Кой е вашият ипотпал фаворит?

Ипотпал е интересна тема. Много пъти съм го казвала и пак ще го кажа. Но какво е вашето мнение по въпроса за ипотпал състезателите. Кой е най-четеният от вас? Кой пише най-добре? Какви теми и статии ви харесват? Какви материали са ви любопитни? Обичате ли да четете за ипотпал? И какво точно обичате да четете? Направете ваша собствена класация. Сигурна съм, че тя ще бъде различна от тази на Гугъл.


Също какво бихте желали да намерите в този блог? Какво ви вълнува и вдъхновява? Кое сте чели с най-голям интерес? Какво е провокирало вашето мислене? Какво ви е накарало да се размечтаете? Много въпроси задавам, но е нужно, за да разбера вашето мнение и това ще бъде полезно за следващата ми стъпка, тема и ипотпал стратегия.
Гласувайте за мен. Абонирайте се за моите статии. Сложете линк към моя блог в любими ваши места и социални мрежи, покажете ми кое полезно и важно за вас. Пишете ми. Коментирайте статия, постинг. Задавайте ми въпроси. Дайте мнение или ме посъветвайте. Благодаря предварително. Вие сте супер.

Няма коментари:

Публикуване на коментар