бутони за социални мрежи ипотпал сео състезание: ФИНАЛЪТ - или как ще завърши ИПОТПАЛ

visit counter

сряда, 31 март 2010 г.

ФИНАЛЪТ - или как ще завърши ИПОТПАЛ

Хей, днес е 31 март. Направо невероятно бързо отлетяха 6 месеца. Този период определя и времето, през което съм в БГ. Хубаво е да си в къщи или в родината. Малко е странно, понеже се чуствам, сякаш не съм ходила никъде, а бях доста време извън страната. Но съм доволна от нещата, които се случиха, откакто се върнах. Иска ми се всичко да е тип топ и да мога да кажа, че успехът ме следва навсякъде, но може би в това се крие предизвикателството да се стремиш към първите места. И дори да паднеш, отново да станеш и да опиташ отново. Ипотпал беше добра опитност и доста неща научих от участието си, независимо от бедните резултати, но се радвам, че се включих. Ами ако не бях участвала, щях ли да науча нещата, които знам сега. Не помня всичко, което съм изчела, но съм запазила и доста статии, които да прочета, когато намеря време за това. Толкова много информация ми се е насъбрала, че ще отнеме поне двоен период на състезанието, за да изчета материалите. Всичко ми е изключително интересно, не само заради ипотпал, но и заради другите ми проекти, които съм планирала да осъществя или съм в процес на реализиране.
Ех, ипотпал - ще ми липсва това състезание. Почти всяка вечер си лягах с проверка на пощата ми, проверка на брояча, проверка на линковете, които сочат към блога. Е, не се справих блестящо, но съм сравнително доволна. Малко късно се включих и да подкрепям моя фаворит и може би затова той днес не е на особено добра позиция, но да се надяваме, че ще се получи желаният обрат и той ще победи. Остават само още няколко часа. Прочетете и неговата статия за финала на ипотпал. И ако решите, можете да напишете коментарче тук таме или да кликнете още няколко пъти на неговия сайт, през няколко часа.
Дори не знам кой ще прочете тази статия, но поне се надявам да има някакви плюсове за трафика на http://ipotpal-bg.net/.

Няма коментари:

Публикуване на коментар