бутони за социални мрежи ипотпал сео състезание: След известно отсъствие

visit counter

събота, 5 декември 2009 г.

След известно отсъствие


Здравейте,
Какво да ви кажа. Хубаво е човек да си седи в къщи пред компютъра и да си пише разни неща в блога, но като създаде малко повече социални контакти и не може да смогва със задълженията и удоволствията, а какво остава за малки странични занимания като някое хоби. Та ето обяснението ми за моите чести отсъствия в интернет пространството и по-точно за ипотпал състезанието, защото във facebook съм доста редовна.
Какво да направя, за да ви се реванширам. Може би да бъда малко по-сериозна и постоянна в писането, а също така редовна и в четенето и коментарите си в чужди блогове на ипотпал състезателите. Много ви харесвам и много ви обичам. Ипотпал е страхотно занимание и определено ще ми липсва след приключване на състезанието, но тогава пък да се надяваме, че ще има и друго и е възможно отново да се срещнем. Тогава предполагам, че и силите ми ще са удвоени според увеличените ми познания в SEO областта. Какво ли не бих дала да се занимавам повече с това. Мисля си да инвестирам в техника покрай Нова година, ако кредитните компании са благоразположени или ако намеря някой спонсор ;). Но ще видим - има още две-три седмици да помисля.
Честно казано съм запалена по ипотпал. То не е лека задача. Голяма отговорност си е и се изисква много, ама наистина голямо постоянство и сериозност. Възхищавам се на хората, които участват в подобни състезания, защото определено вече от другата страна на барикадата виждам, че не е лесно.
Ипотпал си е едно предизвикателство и съм супер щастлива и доволна, че се включих. Поне малко от малко да се докосна до тези среди.

Няма коментари:

Публикуване на коментар